OPCorp recently hacked, change your password
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Communist Bob Sun Nov 30, 2008 2:19 pm

I was chatting with mario on face book this sunday.. (THE BEGINNING AND END ARE CUT OFF BECAUSE IT REVEALS TOO MUCH)

12:45pmMario
NOT NOW

I MEAN SUM DAY

YOU'L BECOME FAMOUS

12:46pmBob
hmmm

12:46pmMario
UR COMIN WIT ME 2 CALIFORNIA

WEN WE BOTH 18

WE GON PARTY UNDA DA CALI SUN SHINE

DA GODD LIFE

=p

=P

12:47pmBob
yip

:p

6

66

12:47pmMario
I <3 EMO GIRLS

lol

66

66

66

6

6

66

6666

12:47pmBob
emo

12:47pmMario
6

12:47pmBob
emo

emooop

12:47pmMario
6666

66

ok

wat bout it

12:48pmBob
you are emo

!

12:48pmMario
no im not

12:49pmBob
Italmo

italian emo!

12:49pmMario
no

italian gangster is i am

12:50pmBob
gangmo?

gangster emo?

12:50pmMario
no

12:50pmBob
yes

or a lomo

loves emos

12:50pmMario
NO

YES TAT

SHE IS SMEXY HEHE

RAWR COOOKIES XP

12:51pmBob
/

>;/

12:51pmMario
I WANT CUPCAKE

RAWR XP

12:52pmBob
sure you do

cupmo

you are a cupcake emo

lol

12:52pmMario
WEE YAY CUPCAKE EMO

RAWR IMMA EAT CHU

COOOOOKIES

GIVE ME COOKIES

12:53pmBob
that sound a little feminin

don;t you think?

12:53pmMario
no rawr

i am cupcake

RAWR

12:53pmBob
LOL

how cute

12:54pmMario
HEHEHE I AM CUTE

I WUV CUPCAKES

12:54pmBob
lol

tay thnks so

12:55pmMario
o yea she does

that makes me soo happy

i rlly feel like we mite havea great future relatioshi[

12:55pmBob
ya....

well good luck with your insanity

12:56pmMario
thanksd

12:56pmBob
np

12:56pmMario
id be the best bf ever 2 her

and i will hopefully

12:56pmBob
Do you know Kaley Greenberg?

12:56pmMario
yea i do y?

12:57pmBob
she's aking about who you like.

12:58pmMario
.....rlly? wat else?


12:58pmBob
that's it

shall i tell her?

12:58pmMario
no

bob

r u thkn wat im thinkn?

12:59pmBob
Instead of tay you're going with Kay?

12:59pmMario
yea 4 now

12:59pmBob
LOOOOOOOOOOOOOL

LOL

OL

OILO

LOL

OLO

LOL

OLO

LO

LO

LOLOLO

LO

LOL

O

LO

LO

LO

L

OLOL

OL

LL

O

LO

LO

L

L

OL

LO

L

12:59pmMario
bob

12:59pmBob
LOLOL;OL

what?

12:59pmMario
listen 2 me

LISeten

1:00pmBob
WHAT

1:00pmMario
dont talk 2 taylor or tell her i mite go out wit kay

1:00pmBob
LOLOLOLlolo

l

ol

ol

olo

lo

lol

ol

WHAT IS WRONG WITH YOU!!!

NOW YOU SUDDENLY WANT KAY?

1:01pmMario
listen

let me explain

I STILL LIKE TAYLOR

AND I STILL WANNA GO OUT WIT HER

1:02pmBob
YES..

1:02pmMario
BUT I WANNA GO OUT WIT KAY 2

CUZ IM HURT BOB

1:02pmBob
LOLOLOL

OL

OL

OLO

LOLOLOLO

1:02pmMario
I JUST WANT SUM ONE 2 LOVE ME NOW

1:02pmBob
LOOOOL

1:02pmMario
SHUT UP U NEVER GOT ANY PUSSY

1:02pmBob
THEB GET TAY TAY

1:03pmMario
I WILL, BUT I CANT NOW SHES WIT SAM, I WILL GET TAY TAY WEN SHE IS SINGLE

SO I STILL LIKE TAY TAY AND I STILL WANNA GO OUT WIT TAY TAY

1:03pmBob
So i'm telling Kay Kay you like her BYE!!

1:04pmMario
WAIT

NO

BOBBU

BOBBY

STOP

STOP

1:04pmBob
I told her

1:04pmMario
LISTEN 2 ME

1:04pmBob
Smile

1:04pmMario
rlly?


1:04pmBob
ya

1:04pmMario
.uhhh

wat she say?


1:04pmBob
she loled

IM JUST KIDDING!!

gosh

1:05pmMario
PHEW

THANK GOD

1:05pmBob
but I'm talking to her now

guess i'll tell her...

1:06pmMario
NO

PLZ DONT

1:06pmBob
I'm texting now...

done

lol

jk

1:07pmMario
hey bob

1:07pmBob
what

1:08pmMario
listen

i still like taylor, and i still wanna go out wit taylor, ok i rlly rlly like taylor got it?

but i wanna go out wit sum body else in the mean time, until taylor is single

1:10pmBob
looooooooool

1:10pmMario
so bob plz im bePOOPggin u, dont screw anytyihn up

plz

u got it bobby?


1:11pmBob
what ever!

1:11pmMario
k good bobby

hey how u feel?


1:11pmBob
uhm why?

1:12pmMario
just wonderuin

1:12pmBob
good

1:12pmMario
same

bob

1:12pmBob
what

1:12pmMario
do u still c taylor?

1:13pmBob
WHAT THE FUDGE DO YOU WANT FROM ME?

I'm was thinking about putting ths on Dennis's web site

1:13pmMario
no i was wonderin if u still do

1:14pmBob
now all the computer freaks shall know the truth!

1:14pmMario
bob plz no

1:14pmBob
why not?

1:14pmMario
cries*

u dont understand

1:14pmBob
Matt Kaempf shall know it all

he'll even make fun of your mustache

1:15pmMario
plz dont bob

cries* y wuld u do that 2 me?


were friends
i will beat the living shit outta u if u put this up

i swear 2 god i will kill you u understand?

plz bob dont

plz

ANSWER ME

DONT DO IT

ANSWER ME BOB

R U THERE?


1:20pmMario
BOB

BOB

BOB

BOB

BOB

BOB

BO

BOB?


?????

BOBO

BOB?


BOB?


1:21pmBobBob
done

1:21pmMario
NO

NO

NO

1:21pmBob
hehehe

1:21pmMario
NO

NO

1:21pmBob
YES!

1:21pmMario
NNO

NON

1:21pmBob
Whats wrong?

1:21pmMario
N

NO

NNONONONO

NONONONOONONO

N

WAT DID YOU DO?

UR DEAD

1:22pmBob
yesyesyesyesyesyeys

1:22pmMario
DID YOU PUT THAT SHIT ON DENNIS WBSITE??

1:22pmBob
lol im jk

lololloloololol

1:22pmMario
phew

u scared the shit outta me

hugs*

1:24pmMario
r u gonna eat dinner?
Communist Bob
Communist Bob
Mitwirkender (Contributor)
Mitwirkender (Contributor)

Male
Number of posts : 390
Age : 28
Location : Communist Bob
Hobbies : Communist monopoly!!!
Registration date : 2008-09-09

Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Communist Bob Mon Dec 01, 2008 4:06 pm

Oh poor mario cariello...
Communist Bob
Communist Bob
Mitwirkender (Contributor)
Mitwirkender (Contributor)

Male
Number of posts : 390
Age : 28
Location : Communist Bob
Hobbies : Communist monopoly!!!
Registration date : 2008-09-09

Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 01, 2008 4:59 pm

which taylor? F. or R.? *strokes beard/mustache* Laughing

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 08, 2008 5:31 pm

WTF? I didn't know he had that much of a...feminine side Suspect

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Sun Dec 14, 2008 11:54 am

oh, dear, Shocked

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 15, 2008 11:05 am

o.o wot?

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 15, 2008 7:36 pm

jaw drop

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 15, 2008 7:38 pm

Ah, pointless facebook induced social bullshit.

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Dec 15, 2008 7:41 pm

yup. glad IM not part of it Razz *wink*

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Tue Dec 16, 2008 11:30 am

But Xplosiv, you are part of it...?

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Tue Dec 16, 2008 6:59 pm

head bash d'oh!


you retard, didnt u see the *wink* Razz

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Tue Dec 16, 2008 8:09 pm

wtf? I don't see internet winks XD lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Communist Bob Sat Mar 21, 2009 12:23 pm

Capitalism is going going gone.
Communist Bob
Communist Bob
Mitwirkender (Contributor)
Mitwirkender (Contributor)

Male
Number of posts : 390
Age : 28
Location : Communist Bob
Hobbies : Communist monopoly!!!
Registration date : 2008-09-09

Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Sat Mar 21, 2009 3:11 pm

: o

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Mar 23, 2009 7:51 am

.........

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Guest Mon Mar 23, 2009 8:04 am

: 0

Guest
Guest


Back to top Go down

Face Book chat with Mario ( FUNNYISH ) Empty Re: Face Book chat with Mario ( FUNNYISH )

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum